Pina Colada

Inte mkt till bloggande har det blivit men vad ska man skriva?! Har ingen inspration, ingen ork, ingen lust med något just nu. Men bara i morgon kvar, för på fredag flyger jag till varmare bredgrader. Ska inte göra mer än vad jag verkligen behöver, försöka ta det lugnt och komma hem pigg pch glad.

Om allt går som de ska, kommer jag nog att sitta på en mysig uteservering om ca 48timmar och njuta av en Pina Colada.

image514

Blir nog inget mer bloggande innan. För i morgon blir det först jobba, stallet och sedan är jag borbjuden på middag. Har som tur nästan packat klart, brukar annars vara ute i sista sekunden.


Kommentarer
Postat av: MIKAEL B. JANSSON

BLÄ!

2007-10-11 @ 16:19:58
Postat av: Anni

Sarah! Du får sola och bada lite åt mig också ;D Kom gärna inte hem jättebrun och fräsch :P Kram och ha så skojj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback