Packat och klart.

Ja då var det mesta packat, men alltid är det något man glömmer. Huvudsaken är att pass, biljett och kontokort kommer med. Resten går att köpa i värsta fall. En anning nervös är man, är nämligen flygrädd och börjar undra vad jag gett mig in på. Har flygit så många gånger nu att jag inte borde vara så rädd men känns som om rädslan kommit mer och mer. Hoppas det går bra, som tur är bara flygturen 3timmar lång.

Kom nyss hem från Marie som bjöd på middag, skönt att koppla bort tankarna från flygningen ett tag. Är alldeles för mätt nu, ska alltid lycka proppa i mig för mycket mat.

Vart en enkel mysoutfit med en lång tröja, strumpbyxor, tjocka strumpor, stövlar och tjocka kappan. Behövdes i detta höstrusk.

image515


Nu är det dags att göra klart de sista och sen krypa i säng för att i morgon ringer klocka 03:30.

Jag hoppas även kunna ha tillgång till internet nere i spanien så jag får läsa på Niki´s blogg att allt har gått bra. Men Niki om du läser detta kan du väl kanske skicka ett sms och säga hur allt har gått :) Jag har hållt tummen!



Kommentarer
Postat av: Anni

Oroa dig inte, vi kommer över och låter Dobby terrorisera Zeff minst ett par gånger ;) Lycka till and have fun!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback