Djurens och kanelbullens dag..

Vilken morgon, kallt som sjutton, fick till och med skrapa bilarna i morse. Tack för att tjocka jobbjackan som kom i går, kunde inte tajmat bättre. I går skrattade jag nästan när de sa att vi skulle börja byta till vinterdäck men idag har jag ändrat mig. Snart kommer den där kaosdaagen då första halkan kommer. Jag hoppas att det kommer när jag är långt i från kalla Sverige. Vill säga om nästan 1 vecka.

Idag är de då Djuren och Kanelbullens dag. Har hunnit äta en bulle redan som Anders bjöd på. Sen står de och delar ut bullar och kaffe här på flygplatsen. Mkt trevligt!! Sen tycker jag att vi ska tänka en extra tanke på alla de djuren som inte har de så lätt. Ska krama om alla djuren där hemma lite extra hårt när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: niki

tack så jätte mycket gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback