Back in town.

Trodde att jag drömde när klockan ringde i morse, men det vara bara att hasa sig upp i mörkret, sätta sig i bilen och bege sig till jobbet. Var meningen att jag skulle vara pigg och utvilad men kände mig tröttare än någonsin. Lördagen tog nog ut sin rätt iallafall. Men överlevde första jobbardagen efter semester som nu är slut, men inte lång till jul då man får några fler dagar ledigt. Visst har jag ett positvit tänkande?!

Skyndade mig hem efter jobbet till två glada hundar. Vart en lång skogspromenad och hann precis tillbaka innan det blev mörkt. I kväll blir det tvekväll då både Cityakuten och Prison break börjar, vilket ni inte får missa.

image516


Kommentarer
Postat av: niki

välkommen hem till kylan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback