Vinterland.

I går natt när det var dags att bege sig hem kunde jag knappt tro mina ögon när snön föll ner över Stockholm. Kunde ennu mindre tro mina ögon när jag vaknade i morse och snön låg kvar. Vart en lång och härlig promenad i skogen med Zeff som var mer än galen idag.

Sen vart det en vända till Kungens kurva då jag inte orkade bege mig längre bort än så. Vart lite nödvändig shopping och även lite onödig shopping som de två topprna som följde med mig hem. Annars blev det strumpor, vantar, tjocka sockor och ett par jätte söta tofflor. Självklart även present till pappa, som han nog kommer bli glad över i morgon. Glöm inte bort era pappor i morgon på fars dag.

Nu ska jag hoppa in i duschen och leta igenom garderoben för att hitta något passande till i kväll.

image536

image537


Kommentarer
Postat av: niki

åhh vad mysigt :) behöver också köpa lite sockor, men hittar inge bra, jag vill ha höga strumpor , vet du var man kan köpa dom gumman?
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback