Snö och mer snö..

Vilken morgon, snön bara öser ner här på Bromma. Var precis och köpte mig en Kaffe och sitter nu och väntar på kunderna, som ska komma med planen som har blivit försenade pågrund av vädret. Synd att snön försvinner lika fort som den kommer bara.. Slask och mer slask..

Fasar för att jag måste gå ut i de kalla om en stund, men har rustat mig med tjockjacka, mössa och vantar. Så jag ska nog överleva.

Efter jobbet ska jag iväg och fixa naglarna, skönt för det är verkligen på tiden. Blir nog franskt idag och rött nästa gång till julen. Blir eventuellt en runda i spåret om vädret har lugnat ner sig, annars blir det nog bara en promenad med Zeff. För att sedan krypa ner i sängen efter en varm dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback