Julfint.

Kom hem redan 15:30 idag då jag hämtade en bil på Bilia i Segeltorp och åkte hem direkt efter, skönt då jag köat över en timme både i går och i måndags innan jag var hemma.

Hade två val när jag kom hem  julhandla eller ut och springa. Svårt val, njaaa..  Hinner inte träna något mer resten av veckan förutom helgen och julhandla kan jag göra fler gånger. Dock kom jag på att jag skulle handla julpynt till kontoret så jag kan julpynta de innan helgen. Tog lite längre tid än jag tänkt mig men och när jag kom ut var gatorna helt snö täckta. Ska snart bege ge mig ut på en springrunda som kommer bli en anning hal. Efter det blir det promenad med Zeff, äta och duscha innan Bonde söker fru börjar kl 20:00.

Skriver mer sen om jag hinner och inte har halkat omkull då jag inte har några broddar att sätta på skorna, halt =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback