Inte mycket till gjort.

Denna helg har det inte blivit mycket gjort. Ont i hals och kännt mig allmänt trött i hela kroppen. Vilket satte stopp för allt det roliga och sängen vart mer lockande.

Fredagen bestod av en kväll med massa glass för min onda hals och nerbäddad i sängen. Kollade på filmen Hata Göteborg. En rikigt B film utan direkt handling.

När jag vaknade på Lördagen omkring 10 så tittade solen faktiskt fram en anning så tog med mig Zeff ut på en lång promenad i skogen. Dagen bestod av hjärngympa på Tom tit. Lika roligt fortfarande som när man var barn. Vilket även märktes på föräldrarna som nästan verkade tycka att det var roligare än barnen.

Vart en lugn kväll som avslutades med att kolla på fotbollen, somnade dock efter ett tag var inte mycket att se. Svergie hade inte mycket till chans.

Söndagen har hitills bestått av en lång promenad med Zeff och lite städning här hemma. Sen har det mest blivit lugnt och dagen kommer nog fortsätta så. Tänkte eventuellt åka förbi Stadium då de har 20% denna helg för clubmedlemmar. Tänkte kolla efter lite nya löpkläder och skidkläder. Inte långt tills det är dags för fjällen.

image538
Fjällgänget 2007

image539
Linnea, Jag, Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback