Fredag, Lördag, Söndag..

Fullt upp hela helgen så helgen bara flög förbi, ifo som alla helger gör numera. Vart dock en ganska stillsam helg.
Bio på fredag då vi såg SAW 4, som bara blir sjukare och sjukare men har man sett de 3 tidigare finns inget annat val än att se nr 4. Sen att det börjar med att de tog ut hjärnan och magen på en person. Eller hur de slaktar ennu fler personer på fler sjuka sätt kanske inte direkt är det man vill se, eller iallafall inte jag så vet egentlgen inte varför jag går och ser dessa filmer. Kanske faller för grupp trycket.

Lördagen var helt underbar med sol hela dagen. Lång promenad med Zeff på F.m, innan det var dags att åka ut till Värmdö till kusinerna på kalas.

Det var Felicia och Dexter som fyllde år, fullt hus och liv. Och mycket sötsaker bjöds de på. Åkte hem runt 5 medans de andra var kvar sent in på kvällen. Kvällen för min del fylldes av Sing star såklart, efter att Zeff fått sitt. Han kunde tyvärr inte följa med då han vart dåligt och därför fick jag åka hem tidigare. Har blivit beroende av det där jäkla Sing star, numera sitter jag hellre bänkad framför play station än en utekväll på stan.

Söndagen bestod av lite julklapps shopping, betade av en hel del och slog in dessa. Känns skönt att äntligen ha börjat och inte behöva ta alla samtidig och i sista sekund.

image547
Dexter , Sandra och lilla Felicia.

image548
Vi lite större "barn" fick sitta vid stora bordet.

image550
Söta Flisan och moster.

image551
Bjuder på en bild på mig själv också, vet inte om jag vågar lägga in bilder på de andra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback