Växlande väder..

Var sol i morse när jag åkte till jobbet, tänkte att jag skulle våga ha kjol men tur att jag bytte om i sista sekund. För när jag kört förbi stan började det regna. Och så har det hållt på hela dagen. Sol i ena sekunden och i andra sekunden regnar det.

Zeff var med mig på jobbet idag, och han skötte sig jätte bra som vanliga. Tanken var att jag skulle åka till C/o Stockholm efter tips från Anni men kom inte i från jobbet fören 5 då det var väldans köer vid 4 pågrund av olycka så väntade men var dock lika mycket kö endå. Så var inte hemma fören kvart i 6. Det får bli i morgon eller på onsdag. Jobbar till 7 i morgon men tänkte kanske smita i väg in till stan på lunchen.

Efter allt regn så sken solen så tänkte att jag skulle ut och springa. Men motivationen var noll så tog med mig båda hundarna och gick först en runda i skogen och sen en rask promenad runt vårt lilla elljusspår på knappt 3km. Sen knata vi från långängen hem igen, så vart en rejäl runda på 1 och en halv timme. Längtar till sommaren när jag förhoppningsvis är i så god konditon att löpningen är rolig. Finns inget bättre att att jogga en runda en tidigt morgon eller en sval sommar kväll.

Nu ska jag ta och fila mina fötter efter ett underbart fotbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback