Sofia dagen

Idag är det Sofia dagen, alltså jag har namnsdag. Fick blommor och choklad av mamma och pappa, så trevligt att bli lite uppvaktad såhär mitt i veckan. Underbara föräldrar. Händer alldeles för sällan att man blir uppvaktad, måste skaffa någon som tycker om att uppvakta mig med andra ord :)

Idag tittade solen fram, vart riktigt varmt och skönt när det inte blåste. Åkte och solade idag för att bättra på solbrännan, kände mig en anning blek när en viss person varit i Grekland ett par dagar. Passade även på att beställa tid för att fixa naglarna. Nästa onsdag kommer mina händer och naglar vara så fina.

Sitter och kollar på nelly.se vilket kan bli riktigt farligt för min ekonomi, har redan hittat en hel del..

Kommentarer
Postat av: rickhard

Meeh glömmde å gratta :(

2007-05-16 @ 00:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback