Roadtrip

Vart en liten roadtrip på förmiddagen ner till Järna för att kolla på bil. Bilen var okej men inget att hurra över. Jätte söt gammalt par som ägde bilen. Gubben var väldans nervös när jag körde och gav mig order om hur jag skulle köra. Kändes som jag satt med bilskoleläraren vilket var 2 år sedan, och nej tack gubbe jag vill inte dit igen. Men de bjöd in oss och tyckte jag skulle köpa bilen på engång. Men tror jag kan få mer bil för de pengarna egentligen så blir nog inte mkt till köp.

Sen var det släkt kalas då farmor fyllde år och tyvärr kunde inte alla närvara pågrund av att de befinner sig utomlands. Men det var kul att träffa alla som kom, det var inte i går. Och farmor verkade uppskatta det jätte mycket vilket var huvudsaken. Solen tittade fram på eftermiddagen och det vart fika ute i solen. Magen svällde genast upp som en ballong. Bara massa onyttigheter idag, inge vidare jag som siktar på beach 2007.

Kvällen kommer bli lugn, trött och inte på vidare humör att göra något om ingen får för sig att ringa mig och dra med mig ut. Väntar annars på att pannan ska värma upp mer vatten för tänkte ta mig ett avkopplande bad med massa ljus och ett glas vin.

Undertiden äter jag Dumle med äpple/päron smak som faktiskt är riktigt gott. Sitter även och gottar mig på Lagerlings hemsida. Skulle inte vara helt fel med en stor etagevåning..

image235

Kommentarer
Postat av: Agent Anka

Jag köpte bil idag.. En oerhört fin Ford Focus -02 som gått ca 8 800 mil. :)
Alla servicar gjorda... Endast 77 000 S E K.
Bilhandlaren var hur suverän som helst...
Värt ett besök, minst på deras hemsida:
http://www.appelskogsbil.se/

2007-05-13 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback