Norrland nästa

I morgon efter jobbet åker jag till Norrland, inte jätte långt norrut men till Sundsvall. Skönt att bara komma i väg från stan ett tag. Zeff ska givetvis med, de kommer bli mycket bad för hans del.

Ska bli skönt och avkopplande. Kameran ska med så vi får se om det blir några bilder. Men det blir ingen bloggning fören i början av nästa vecka.

Det känns som om det vore söndag. Och när man kommer på att det är torsdag känns allt mycket bättre. Men vart inte mycket till att sova ut i morse eller att det lugnt under dagen utan det har varit fullrulle fram till middagen. Måste ta mig i kragen och packa, vilket alltid är lika jobbigt för jag vet aldrig vad jag ska ha med mig.  Kan inte ta med mig någon stor väska heller då de ska få plats 4 väskor+4 personer+ 1 zeff i en bil. Trångt kommer de bli, men inte för mig för jag ska köra.

Nu måste jag prova outfits ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback