Mina nya naglar..

image252
Lite suddig bild, tyvärr

Idag vart det shopping för hela slanten, drog med mig mamma för vi shoppar ungefär likadant vilket är perfa. Vart en hel del, bla mina efter längtade acne jeans. Bild kommer.

I torsdag var jag och köpte ny bil. En mörkgrå polo 00 som bara gått 4500 mil. Så nu ska jag bara gör iordning corollan och sälja den.

Fredagen hade vi grillfest på jobbet, vilket började trevligt tills vi åkte in till stan och vi bara drog runt då vi inte alla blev insläppta överallt. Tillslut sket vi i det då klockan och köerna blivit för mkt. De flesta åkte hem, men kände att kvällen inte kunde sluta så. Det vart en drink på ett mysigt ställe på kungsholmen som avslutade det rikigt bra.

Lördagen sov jag ett bra tag när jag egentligen borde varit i Norrtälje vid 9 tiden men orkade verkligen inte ta mig upp. Sen vart det lite shopping, en bikini :) Sen naglar och sen middag och bio. Såg pirates, en riktigt bra film. Vill bara se mer..

Nej nu ska jag sova.. bilder kommer när jag har mer tid, nu ska jag sova! Bye!!

Kommentarer
Postat av: Simon

Bra att det slutade bra iallafall,
jag åkte hem och skulle ju börja jobba kl 05:00, det sög då jag somnade kl 01:30!!
SNYGGA NAGLAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback