Högklackat

Det är inte alltid de lättaste att gå i högklackat vet nog alla vi tjejer, men snälla ni som inte behärskar det låt bli. Det ser rent ut sagt gräsligt ut. Hem och öva i stället.

Idag smet jag en timme tidigare från jobbet, fanns endå inte mycket att göra och kände att jag behövde komma iväg. Gick och strosa för mig i Kista Galleria vilket var otroligt skönt, kunde gå i vilka affärer jag ville och stanna hur länge jag ville utan att ta hänsyn till en till vilja. Hittade två linnen som följde med mig hem. Provade även ett par Acne jeans som satt jätte bra. Ångrar nu att jag inte köpte dem, men kanske hinner på fredag annars får de bli nästa vecka.

Hemma njöt jag av solen med en härlig promenad med Zeff och sen en ridtur på Jessica med Lotta, dock var jag helt myggbiten.

Dagens mat

Frukost/lunch - yogurt.musli,banan
Mellanmål - Spirello glass, äpple
Middag - Ost och skinpaj
Kvällsmål - Jordgubbar och mjölk


Nu ska jag njuta av mina jordgubbar och kolla på pussycat dolls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback