Helg igen..

Denna vecka har bara rusat i väg, antagligen för att man var ledig mitt i. Men sen jag började på Hertz så tycker jag bara att veckorna flyger i väg. Dagarna som annars kändes långa känns nu alldels för korta.

Hade en jätte trevlig i kväll igår som inte vart alls så sent så i morse när jag vaknade kände jag mig endå helt okej och pigg. Åkte hem vid kvart över 9 i morse och tog en promend med Zeff som väntade på mig. Jätte skönt väder och redan vid halv 10 var det varmt iallafall i solen.

Fick hem ett litet paket från Lipton igår, som brevbäraren hade lämnat av på stigfinnarvägen i stället för här. Förstår inte riktigt hur de gick till. Men grannen var så snäll och kom ner med det till mig. Så nu sitter jag och dricker te. Deras pyramid te för först gången. Smakar likadant som de vanliga påsarna men designen är mycket sötare. Kanske ska komma in i en te drickar period igen. Te är riktigt gott. Dags att ta sig till Verner & Verner för de har så många goda te sorter.

image223



Idag blir det fika på Himmelska hundar tror jag, var ett väldans bra tag sen jag var där. Ska passa på att lämna tillbaka en väska som jag spontan köpte förra fredagen. Vart helt kär i affären men nu vet jag inte om jag gillar den längre.. Så behålla eller inte ?! Det var inte så att den kostade en förmögenhet. Men har redan ett antal väskor som jag inte använder och då kan jag lika gärna köpa något annat för pengarna.

image224



Tänkte nog ta och använda mig av min älskade chokladbok som jag fick från kollegorna på Biljardexperterna förra sommaren. Finns många goda recept och mycket tips och choklad så den rekomderar jag starkt.

image225



Kommentarer
Postat av: ?

Kvällen var verkligen kanon....

2007-05-05 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback