En vanlig torsdag

Har inte blivit mycket bloggande i veckan men tiden har bara rusat iväg. Var iallafall i tisdags på c/o Stockholm men hittade inget som passade. Mycket utplockat och väldans rörigt att jag i nte fick någon lust att shoppa. Men fick iallafall en trevlig lunch inne i stan istället för samma gamla ställen i Kista.

Och i går fick jag min klänning som jag beställt, även ett par capri byxor, ett linne och en söt blus. Passade jätte bra, kommer bli fint med vita klänningen när man blivit lite brunare. Bilder kommer.
Sen var det hundsim på kvällen som vanligt gick jätte bra.

Idag kom jag i från jobbet innan 5, woho!! Åkte ner till Hammarby och tog med mig Zeff och som hittade en jätte söt kompis. Kom hem innan 8 igen. Tog en varm dusch och åt lite paj. Så nu ska jag bara göra ingenting vilket ska bli otroligt skönt. Dricka lite te, rabarber med grädde!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback