Ballongmage..

Min mage är stor som en ballong, ont och jätte svullen. Ingen anning om varför men antaglien något jag ätit som jag inte tål. Suck, blir tokig på min mage. Men ska verkligen börja tänka på vad jag äter och vad som kan göra att min mage blir som den blir. Det ser ju ut som om jag är gravid i 5månanden eller något. Kanske jag ätit lite många brownies, de vart riktigt goda. Lite knaprig ovan på och lagom smetiga innuti.

Som sagt i går var vi på Årsta golf och slog lite. Vilket gick sisdär, var ett bra tag sen det märktes men fick in lite bra teknik på några slag. Men ska ta och slå någon kväll i veckan också.

image232

image233
Helt underbart väder var det iallafall, här med globen i bakgrunden..


Idag var jag i väg till Bergholm på f.m och tog mig en tur med Stickan, sen på vägen hem då jag körde förbi Hagvägen var det full kaos. En villa stod i lågor och precis brevid stod en husvagn med gasflaskor i. Huset vart övertänt och såg inte ut att bli mycket kvar av det. Som tur av det var inga personer hemma, hörde dock att de hade kanin och katt så  jag hoppas att de han få ut dem i tid. Stackars människor som fick sitt hem helt förstört..

Sen åkte jag till Sundbyberg och sen vidare till Täby, hälsade på Madeline och Surprise. Efter det åkte vi och kollade på en golf men den var inge vidare fin och absolut inte värt det priset. Åkte besviken tillbaka till Sumpan och åt en sallad till middag. Väl hemma vart det en kortare promenad med Zeff och Dobby, ska snart sova. Ska stiga upp kvart över 5 i morgon då Zeff ska med mig på jobbet. Jippie!!



Kommentarer
Postat av: niki

Åhh okeej :) vad har dom för hemsida adress ?
Ja absolut, ska kolla det när jag kommer hem :)
Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback