Vår i luften

Var ute en härlig promenad på lunchen. Och när solen tittade fram och värmde på så kändes det verkligen som om våren är på väg. Snön börjar smälta, alla vägar börjar torka upp och fåglarna kvittrar. Våren är så otroligt underbar. Alla sutmular vaknar upp och kommer in med ett brett leende på läpparna. Vi har en del kunder som inte är de allra trevligaste, men att en vårdag kan muntra upp dem är så roligt att se. Hoppas det fortsäter såhär. Man blir så glad och det kittlar i kroppen , alla vårkänslor sätter fart. Men det bästa av allt är nog att det är ljus när man går till jobbet och lika så när man går hem.

Och en annan grej som gjorde mig så glad var att idag ringde det från Hertz där jag sökt jobb. En kille ringde från norra sidan och var intresserad av mig och ville träffa mig denna vecka. Visst var det tråkigt att jag inte fick tjänsten i Södertälje men roligt att han rekomdera mig. Så nu ska jag till Kista på torsdag.

Nu ska jag ta och gå ut med zeff för kl 20 är det outsiders. Vill se hitta hem också men de hinner jag nog inte till, så det får bli reprisen av de. De är ett nytt program om djur som söker nytt hem. Sorligt men mycket intressant.

Program som jag rekomderar idag är

19:30
Hitta hem- tv4
20:00 Outsider- 5:an
21:00 City akuten- tv3
22:00 Prissonbreak- tv3
22:00 Djurpolisen - Animal planet



Kommentarer
Postat av: rickhard

CSI!

2007-03-05 @ 21:07:07
Postat av: Anonym

Hon e allt en liten cuite pie! Å Dobby e ju hennes "pojkvän" ;)

Postat av: Anonym

Åååå hade så gärna velat se "hitta hem"! Men vår tv-box är sönder :(

2007-03-05 @ 21:28:29
URL: http://vofflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback