Söndagens bravader

Vaknade av väckarklockan vid 9. Peter skulle upp för han skulle i väg till Uppsala och kolla på bandyn, som tyvärr inte slutade så bra för Bajen. Tanken var ju att jag skulle sova ut då jag har fullt upp i 2 veckor framöver och 2 veckor innan nästa sovmorgon. Men tyvärr kunde jag inte somna om. Låg och drog mig i sängen och mös med Katten.

Åkte sedan till GG och kollade på Linnea och de andra. Tanken var att jag skulle åka hem och jobba. Men Rebecca ringde så jag åkte ut till Berga i stället. Var inte hemma fören vid halv 9. För åkte och hämtade Peter vid 6 och sen åkte vi och åt på E4 baren. Brukar inte gilla korvmojar men riktig god tunnbrödstulle har de. Åkte förbi Kvantum och köpte lite godis till kvällen, vi skulle kolla på film. Eller vi kollar nu, men filmen Beerfest var inte riktigt min typ av film.

Snart är det dags att sova, helgen har bara rusat förbi. Har knappt gjort något, men endå inte haft tid till de heller. Helgerna bara rusar förbi och vips är det måndag igen. Skulle vilja resa bort ett tag till en ö långt långt bort. Var ett halvår sen vår senaste resa var och längtan till sommaren och semestern är stor!

image159
Helt underbart, ligga på stranden och svalka sig i det ljumna vattnet med en Pina colada.





Och mitt billetade går vidare, nu när jag äntligen har bestämt mig så finns det självklart ingen bil som jag vill ha till salu. Hittade en annons som verkade bra , men fanns inge nummer så har skickat ett mail med mitt nummer så hoppas på hon ringer upp. Kollade lite på bilförsökringar och de är helt sjukt vad det skiljer i pris. 13 000 kr för mig och  4000 kr  för pappa, för samma bil och försäkring. Helt sjukt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback