Söndag

Vilket vårväder jag vaknade till idag, helt underbart. Tog på mig alldels för mycket kläder när jag var ute med Zeff på F.m. Solen sken och värmde verkligen. Det roligaste när värmen kommer är att man börjar se alla grannar igen. Man isolerar sig lite på vinter halvåret. Men nu är alla ute och krattar, solar, tvättar bilen eller gör annat utomhus.

Hämtade sedan upp Mikaela och vi åkte ut till Stickan och Jippan och vi red ut en härlig sväng i skogen. Vi kom precis tillbaka då solen gått i moln och det började små stänka lite

Sen var det bara att skynda sig hem och duscha för att sedan bege sig hem till Peter´s mamma och pappa och äta middag men hans släkt :) Mycket gott var det, vi åt Raklett ( Vet ej hur det stavas) Jag år dock med champinjoner, älskar verkligen svamp. Vart ennu mer tårta på kvällen och bildvisning från deras resa i december då de var i Euador. Vilket jag redan sätt så lite små tråkigt var de. Men mycket trevligt att umgås.

I morn ska jag till Hertz igen, så återkommer om hur det går i morgon. Ni får hålla tummen för mig. Nu ska  jag ta och sova och njuta de sista som är kvar av denna hel lyckade helg. Måste samla kraft inför den kommande veckan. Och på onsdag ska vi gå och se Joe Labero. Hoppas showen är bra och att maten smakar.

Sov gott på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback