Snart får vi veta vem som vinner

Snart får vi veta vem som vinner lets dance, jag hoppas på Martin och Cissi. Men Tobbe har varit jätte duktig också men min röst har fallit på Martin.

image177


Efter det blir det nog sovdags, har redan somnat en gång under programmet. Slitsam vecka =P Åt nyss middag, en anning sent jag vet.. lövbiff med klyftpotatis och det är nog sista gången jag äter klyftpotatis på ett tag. Efter vi ätit klart så gav jag några till Zeff sen tog jag även en själv och stoppade hela i munnen, vilket jagv inte borde gjort. Den kom snabbt ut igen. Vette fan vad det var för nått men absolut de äckligaste jag varit med om. Mår fortfarande illa. I morgon ska jag skicka en anmälan till tillverkaren.

I morgon är det som sagt dags för högskoleprovet, jag som skulle plugga och förbereda mig. Hur mycket har jag gjort, inte ett skit. Ibland blir jag så arg på mig själv, men har verkligen inte haft tid eller orkat. Men men det får gå som det går om jag nu orkar palla mig dit.

Längtar iallafall till morgonkvällen som kommer bjuda på flera trevligheter =)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Vad tycker du om Positiva Fredriks blogg då??

2007-03-30 @ 23:19:58
Postat av: Simon

Att tvingas kolla på "lets dance" är som att stoppa en dålig klyftpotatis i munnen. Den dåliga smaken sitter kvar länge! ;)

Postat av: Anonym

hur gick provet ? / niki

2007-03-31 @ 11:54:22
Postat av: Sarah

Tommy: Den är i ungefär samma klass som deras morgon program =P

2007-03-31 @ 16:56:08
URL: http://color.blogg.se
Postat av: Tommy

Hehe aa grymt bra asså:P

2007-03-31 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback