Smart och korkad

Ibland finns det så mycket man har inom sig som jag skulle villa skriva. Det bubblar i kroppen av så mycket känslor som inte går att beskriva i ord. Men även om jag försökte skriva ner allt i bloggen så skulle det inte vara i närheten av de jag egentligen vill skriva. En del säger att en bild betyder mer än tusen ord, kanske är de så jag skulle beskriva detta också. En massa bilder i huvudet som inte har ord och bara kan tydas av mig.


Kan en person som är så smart vara så otroligt korkad?!

Den frågan har jag ställt mig så många gånger och fått så många svar på. En del personer som är så otroligt smarta, nu menar jag smart,smart, kanske man inte borde säga såhär men gör det endå. Plugghäst smart, och de som inte behöver plugga men redan kan svaren endå. Att dessa personer kan vara så otroligt korkade i vardagen, så sjävlklara grejer inte existerar i deras hjärna. Har de för mycket av onödig kunskap att så vanliga saker som att ställa in smöret i kylen igen innan det smälter inte finns i tanken?!



Vad har jag gjort denna onsdag..

Jobbat halvdag, gick hem strax efter två. Haft stor rengöring av gula faran. Det tog nästan 2h förstår inte hur en bil kan vara så otroligt skitig. Så vidrigt! Sen har jag varit iväg med Zeff och simmat. Och självklart tillbringat en del tid framför tven idag. Hitta hem, men in trees och top model. Det är Lustgården nu men det får jag nog hoppa över och se reprisen på. Måste ducha och göra en stor rengöring av mig själv, känner mig så skitigt!!




Kommentarer
Postat av: Tommy

när e reprisen av lustgården ????

2007-03-08 @ 13:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback