Sista dagen som 19

Kom nyss in från en underbar skogpromenad med hundarna, det är så skönt att det fortfarande är ljust så länge. Hundarna sprans som tokar, spec Zeff då all snö nästan smält bort och bildat stor pölar över allt. ni spm känner en labbe kanske vet att mat och vatten är deras stora pasion. Han sprang som en ganling fram och tillbaka med munnen öppen och klafsade runt och skvätte vatten. Man riktigt såg lyckan i han. Dock vart inte jag lika glad sen när vi skulle åka hem med en skitig och en helt dyngsur hund. Hundarna hade iallafall kul.

Fick födelsedags present från Marie, Veronica och Tomas på jobbet, de är så otroligt snälla och söta :) Tack så jätte mycket. Kunde såklart inte vänta tills i morgon så tjuv öppnande när jag kom hem. Ett jätte fint halsband och örhängen till. Smycken är alltid roligt att få.

Nu ska jag ta och göra mig ordning, ska vara borta 7 så får ta och skynda mig. Idag ska jag riktigt njuta av min dag som 19. För 19 blir jag aldrig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback