Seg måndag

Motivationen var inte direkt på topp när väckar klockan ringde 05:45. Men piggnade till underdagen, när vädret är som det var idag kan man inte vara annat än glad och pigg.

Vart en mysigt promenad i kvällssolen när jag kom hem. Rickhard och Anni var på besök så hade lille Dobby med mig också. Gick för mig själv och helt upptagen av alla tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu. Det är många tankar och känslor. Skönt att få lite tid för sig själv och bara fundera på livet ..

image166

image167

image168

image169
Lite bilder från dagen



I går var det Våffeldagen, men kom hem så sent och inte på humör att ställa mig att göra Våfflor. Så när jag kom hem med hundarna vart med bjuden på våfflor. Nu har jag ätit våfflor för hela året..


image170

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback