Näsblod

Jag blir tokig på min näsa. Idag har jag blödig näsblod stup i kvartet. Inte så kul när man jobbar i butik och det börjar forsa när jag står mitt uppe med en kund. Gick med stora bommulstussar i näsan. Himla fint men det slapp rinna iallafall. Så fort jag börjar bli sjuk, ätit dåligt, sovit dåligt eller kroppen säger i från så forsar blodet. Jag vet att jag borde gå och bränna näsan men det har aldrig blivit av. Jag har varit ett näsblod barn men trodde att det skulle försvinna när jag blev äldre. Värst är det när det är kallt ute och man kommer in i värmen då blodkärlen sprängs i näsan och blodet sprutar. Så just nu är man ganska yr och matt efter all blodförlust =/

Ska jobba i Globen i morgon också, har inte fått mitt hemmajobb ennu så det passar bra att jobba i butik och ta hemma jobbet när jag inte har något annat. Idag var Dobby och hälsade på, det var så trögt på jobbet så han kom och gjorde dagen lite roligare. Zeff har lite ont i sin tass förtillfället så han fick vara hemma hos mamma. Hoppas på att han bara trampat snett eller att han är lite överanstgrängd. Vi ska iväg och simma i morgon, så vi får se hur han mår efter det. Simmet brukar göra det mesta bättre, iallafall så blir han jätte glad.

Kollade på Hitta hem idag, verkligen på tiden att det gör ett sådant program. Vill bara ta med mig alla djuren hem. Tyvärr går ju inte det,  men funderar på att bli fadder sen åt blindhundar/polishundar. Dock får det bli efter Zeffes tid, för nu är det  bara han som gäller.

Over and out !!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Först vill jag bara fråga om du vet vilken stil du har på din text? Verkligen lättläslig och snygg!

Och jag kollade också på "Hitta hem". Håller med om att det är dags att göra ett sådant program. Sitter som klistrad. Det där "paret" (tjejen och killen) som tog hem en valp.. den var så himla sööt!

Postat av: Josefine

Okej. Tack så mycket! Då ska jag ändra min stil direkt :)

Ja, det kommer nog jag också göra. Igår när det var trodde jag bara det var varje måndag, men sedan kom den glada nyheten att den var mån-tors.

Hehe, ja. Dem var riktigt goda :)

2007-03-06 @ 22:54:33
URL: http://jossiee.blogg.se
Postat av: Jenny

Ååå va kul går de 19:30 imorgon oxå då asså!? Vilken kanal va de? Visst e de söta när de leker!

2007-03-06 @ 23:05:42
URL: http://vofflan.blogg.se
Postat av: Josefine

Ja, det blev det :) Riktigt fin stil. Tack än en gång! Jo, precis. Ska fixa lite till. Började med annat så hann inte klart riktigt ;)

2007-03-06 @ 23:34:43
URL: http://jossiee.blogg.se
Postat av: Anonym

Då vet ja va ja ska kolla på idag!

2007-03-07 @ 09:51:58
URL: http://vofflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback