Jordgubbar

Efter ett otroligt avslappnade bad känner man sig som en ny människa. Att bara ligga i badet och lyssna på lugna favoriter är nog det bästa sättet att få bort en del tankar, som mest gör att man får ont i magen. Hade självklart varit trevligt med sällskap men ibland är det bra att vara ensam... eller?!

Iallafall enligt en del, men enligt mig som fruktar ensamheten som om de vore min värsta fiende så föredrar jag någon att luta mig tillbaka på. Kanske jag inte är redo att stå på egna ben ennu.


Nu ska jag avnjuta dessa godingar

image175
Färska jordgubbar, vanlijglass med mörk riven choklad

Kommentarer
Postat av: Simon

åhhhh ska aldrig äta nåt annat än jordgubbar och Vaniljglass med riven choklad!!! ;)

2007-03-29 @ 18:25:10
Postat av: Simon

min mamma säger alltid: om du känner dig ensam, tänd en eld så känns det genast bättre! då måste man ha en eldstad offcourse! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback