Händer inte så mycket just nu

Finns inte så mycket att skriva idag. Har inte orkar sitta vid datan och blogga, och då de inte hänt något speciellt har det fått vara. I går och idag har dagen sett lika ut. Jobba, hem, rasta zeff, äta, duscha och sen se på tve programen.
idag ska jag nog ta och massera Zeff med Novafonen som jag köpte till han som jag inte använt all för ofta. Den var inte gratis direkt så får dåligt samvete för mig själv och Zeff att jag inte använder den. Zeff är inte allt så bekväm med den ennu. Medans katterna är helt galna.

Måste bara säga att det är verkligen en helt galet fint vårväder ut. Hur varmt som helst. Igår tog jag fram ena vårkappan  och solglasögonen, vilken verkligen behövdes när jag körde hem i går och idag. Låg sol och skitig, repig ruta ger inge vidare syn.

Snart är det Hitta hem på tv, har verkligen blivit fast. Alla hundar och katter är bara för söta. Vill ta hem allihopa. Det känns iallafall bra att vi har tagit hand om två "hitte katter"

Nu måste jag hoppa in i dushen så att jag hinner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback