Godmorgon

Skönt med sovmorgon idag. Jag börjar inte jobbas fören klockan 11. Ska upp och äta frukost och sen gå en sväng med vovvarna. Dobby är härpå besök tills i morgon. Han ligger  och myser i sängen med Doris just nu. Han följer med som en svans så fort jag går någonstans :)

Gårdagen var ganska lugn,  inget jobb :) Var på Hertz och vi åkte runt tilll lite olika stationer och träffade människorna som jobbade där. Mycket trevligt folk. Sen var jag ute i stallet en sväng och red Jessica. Vilket gick jätte bra, skönt att vara i stallet och koppla av. Kvällen var lugn, somnade tidigt var verkligen dödstrött-

Gjorde en jätte god hallon smoothie

image153


Idag ska vi över till Stefan och Linnea och äta tacos och dricka Blue nunn. Men det blir nog inte så sent, har en del att fixa inför morgon dagen. Det verkar som att jag fyller år då. Det ska komma ca 20 pers och fira mig. Jag tycker mest det är jobbigt att fylla år. Men självklart roligt att träffa alla som man inte träffar så ofta. Det blir nog bra.
Nej nu måste jag upp och äta frukost och klä på mig så jag kan rasta hundarna. Återkommer senare underdagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback