Födelsedag och melodifestival

Klockan 3 kom alla gäster, hela 18 styckna vart vi. Trodde att det skulle bli lite mer kaos men vart hyffsat lugnt. Blir lätt kaos med ungar och hundar. Men alla skötte sig super. Även om hundarna inte kom så bra överens hela tiden. Paj och tårta och sen vart man proppmätt.

Fick jätte fina presenter ifrån alla, mycket smycken vilket alltid är roligt att få. Hade inte önskat mig något vilket gjorde det extra roligt att få alla fina presenter. Vart verkligen super nöjd. En jätte rolig present som nästan var den mest oväntade var nog den jag fick i från Peter´s föräldrar. Jag ska gå på färganalys, vilket ska bli jätte kul, hoppas bara att de inte säger att jag passar i någon färg som jag inte tycker om.

Sen på kvällen var det finalen i melodifestivalen, The Ark som var väntade att vinna vann. Låter är helt okej, men själva ja.. uppträdandet kan nog diskuteras. Hade jag fått bestämma hade söta Måns vunnit med Cara mia. Stackars Tommy Nilsson, så hemsk var inte hans låt. Det fanns bidrag soom var mycket sämre än hans, men tydligen höll inte resten av Svergie med mig på den fronten.

Efter finalen vart det TP för hela slanten. Linnea och jag var på lag mot Stefan och Peter. Vi vann såklart!! Vart en antal omgångar. Vi skulle ha gått ut men det var ingen som tog tag i det så vart en super mysig hemmakväll som vart alldeles lagom. Födelsedagen kunde inte bli bättre. Tack alla som kom och för era fina presenter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback