Dampvecka

Har nog aldrig haft så mycket överskott energi i år som jag har haft denna vecka. Kanske det beror på det fina vädret, solen ger verkligen kraft. Det bara kryper i hela kroppen. Vill göra så mycket och gärna samtidigt, vilket resulterar i kaos i stället. Då är det bara att skratta åt sig själv.. Vilket jag är ganska bra på!

Kanske är det vårkänslor som spökar, i vilket fall så hoppas jag att de sitter i sig ett tag till. För att vakna klockan 6 och vara pigg och känna sig glad att åka till jobbet har inte hänt så ofta. Har nog iallafall världens bästa jobbarkompisar, har nog aldrig skrattat så mycket på jobbet förut.

I kväll blir det nog lite hemmaspa, försöka ta och varva ner lite. Behöver något som tar mig ner på jorden ibland när jag är ute och svävar.

image173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback