Blogg för hela veckan

Det har inte blivit mycket till bloggande denna vecka. Men jag har inte haft tid och varit så otroligt trött att jag inte har orkat.

Iallafall i onsdags var vi på Labero vilket var jätte trevligt, dock var jag väldigt trött och frös ständigt och kunde riktigt vara på mitt bästa humör. Men god mat och en häftig show.

Trött var man när väckarklockan ringde på torsdagsmorgonen. Tur att solen lös så att man fick lite energi att stiga upp. Åkte ut till Hammarby efter jobbet och skrittade ut på Jessica. Zeff fick följa med och springa av sig. Torsdagen bara flöt förbi.

Fredag gick lika fort den, jobbade och var inte hemma fören halv 6. Tog med mig Zeff och Peter och vi åkte och hämtade pappas bil som stod i Älvsjö. Han hade tagit pendel till jobbet då han skulle gå på Dolly Parton i Globen. Vi åkte bort till Långsjö och promenerade. Zeff badade en massa som vanligt. Zeff var fullkomligt tokig. Han sprang och sprang. Har inte sett han springa så mycket sen han var valp. Självklart var han tvungen att bada också. Folk bara stod och gapa när de såg han bada i de 0 gradiga vattnet. 

Efter det  vart det en varm dusch och mat från E4 baren. Dock har jag så ont i halsen, det känns som knivar varje gång jag ska svälja. Inte roligt. Efter det vart det Let´s dance. Tack för att Lasse fick åka hem. För hans egen skull och de andra paren. Nu får vi hoppas på Martin och Cissi som är mina favoriter.

Idag var det bara att stiga upp tidigt, simning med Zeff halv 10. Och innan det ska han gå ut och vi ska hinna äta frukost. Det tar även ca 25 min att åka ut till Haninge där simmet ligger.

När vi kom hem tog vi en promenad med Katterna på tomten, de är annars inne katter. Doris tyckte att det var jätte intressant medans Dolly satt och skrek och bara ville gå in.

Var sedan i väg och handlade lite, dock hittade jag inget direkt jag ville ha. Sen kom Rickhard och Anni över med Dobby och vi gick i Flotsbro. Zeffe var trött men pinnade endå på rätt bra, han fick självklart bada till hans stora lycka.

Nu har jag precis varit och sjusad Rickhard och Anni och ska snart äta mat, denna helg blir ennu en lugn och inte så händelserik helg. Det behövs just nu känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback