20 år idag

Så vart man ett år äldre, och alla ska fråga hur det känns. Det känns precis som i går :) Vaknade upp att mamma och pappa kom och sjöng för mig. Fick frukost på sängen och jätte fina presenter :) Mysigt !!
 
Vädret är verkligen kanon ute, ska ta och klä på mig och ta med hundarna ut i skogen och gå en promis. Tänkte att det skulle vara välratsade innan alla kommer.

Kommer nog med en uppdatering senare. För nu har jag annat för mig än att sitta framför datan. Kanske man hinner förbi systemet nu när man blivit myndig för det =P

Kommentarer
Postat av: rickhard

grattis syrran! :)

2007-03-10 @ 11:49:46
Postat av: Anni

Grattis på födelsedagen :)

Postat av: nicole

Grattis gummsan , vi ses snart :)

2007-03-10 @ 14:15:30
URL: http://nicole86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback