09:00

Har inte bloggat på ett tag, bloggen har varit så dum. Men nu verkar det funka. Fredagen vart lugn, ändrade planer. Men endå rätt skönt. För jag var så trött, börjar bli sjuk igen =/ ont och svullen i halsen. Tur att man kunde lugna halsen med glass.

Kollade på Let´s dance, dock tyckte jag att Lasse skulle åka ut, menar han vill ju det. Inte Anna Sahlin.  Sen somnade jag så nu sitter jag här klar vaken när alla andra sover.

Var och letade jeans igår, vilket verkar helt omöjligt att hitta. Det finns inga jeans som passar. Det spelar ingen roll vilken model om det kostar flera tusentals kronor eller 500. Vad är det för fel på mina ben? Eller är jag för kräsen?
HIttade så fina Replay och Tiger Jeans men det satt så hemskt så jag undra om jag inte ska ha jeans alls. Har inga jeans som sitter till 100%. Vill ha ett par jeans som man kan ha till allt. Ett par helt vanliga jeans. Att det ska vara så svårt att hitta.

Ska fortsätta jakten på jeans idag, men det börjar kännas hopplöst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback