Vilken helg

Vilket väder de har varit, ren sommarvärme. Känns verkligen som om sommaren är påväg nu så hoppas att detta underbara väder håller i sig.

Blir ingen lång resume på veckan som gott för det har hänt så mkt och jag orkar inte skriva ner allt. Men börjar med gårdagen som började med att jag åkte till jobbet en sväng då ville skulle fixa i ordning kontoret på Bromma, dock var jag där en hel timme för tidigt. Trodde vi skulle vara där 10 men var visst 11, men köpte en latte och tog en filt och satte mig i gräset och njöt av solen. Sen åkte jag till Barkaby och mötte uppe Emma, Peter och Tina. Vart inte mkt shopping för min del, har redan shoppat en hel del denna månad. Köpte ett linne som nästan var gratis så kunde inte låta bli.

Sen åkte jag ner och hjälpte Linnea och till Zeffs stora förstjusning så Zorro där, bästisen. Sen åkte jag hem och fixade mig och sen hem till Linnea och Stefan för att kolla på fotbollen. Finns inte så mycket mer att säga än pinsamt Danmark.

Söndagen vart det sovmorgon till hela 11, nice. Sen städade jag och tog en promis i hettan med Zeff. Åkte sedan ner till gommargården där det var dressyrtävling. Linnea och golden var med och kom 1:a i LB och 5:A i LA, jätte duktiga som vanligt =)
Efteråt har jag njutit av solen och förhoppningsvis fått lite färg. Vart grillad kyckling till middag och glass som efterrätt.

Har precis betalt en massa räkningar så nu känner jag mig pank, ussh. Men snart kommer skattepengarna, perfekt till midsommar. Dags att ta sig en dusch och sedan äta melon och glo på tve. Trött efter en långpromenad i skogen med hundarna och av solen så kommer somna gott i kväll. Skönt att det bara är 4 jobb dagar denna veckan.

image254
image255
Utslagna hundar, tagna med mobilkamera dårför så dålig kvalitet.

image256
Allt blommar så fint nu

Kommentarer
Postat av: Simon

Men du missade hoodsfredfestivalen!!!!!!
du lovade ju!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback