Vilken helg

Vilken sommarhelg det har varit, hur varmt som helst. I fredags vart det årets första dopp utomhus. Doppet vart i Gömmaren där vattnet redan värmts upp, trodde de skulle vara iskallt men icke var rikitgt skönt.

Lördagen hann jag sola lite, men man orkar inte ligga länge innan man blir stekt av solen. Vart många duschar av trädgårdslangen..

image276


Sen var vi på 18-års kalas då Jennie, Linneas syster fyllde år. Hjälpte även Linnea och knoppa Golden inför tävlingen idag. Så idag har jag ägnat mig med att kolla på när Linneá och Golden tävlat på Mälarhöjden vilket gick jätte bra. Varmt som sjutton ... Ska snart sätta på mig bikin och bege mig till Gömmaren igen. En solig och lugn helg, man orkar inte så mkt av all sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback