Tisdag

Vart en lång tisdag i går. Klockan ringde kvart i sex  och då var det bara att stiga upp och sedan bege sig till jobbet. Rätt lugnt på jobbet så njöt ute i solen så mkt jag kunde på rasterna. Vart någon form av halv dag men kom endå inte ifrån jobbet fören 17:00 då snälle Lambros hjälpte mig med min bil som nu har en ny startmotor.

Sen begav jag mig in mot södermalm och jag var inte ensam, tog dryga timmen. Sen firade vi Hanna som tog studenten i går. Hon fick fina och roliga presenter och av mig fick hon en klocka.

image257


Efteråt vart jag medragen ut, vi hamnade på Pontus by the sea . De har så goda drinkar där, mkt folk och trevligt. Sen skulle vi gå vidare vid 12 snåret men vart inte mkt med de, för mkt folk ute och ingen verkade veta vad de ville.

image258

Kommentarer
Postat av: Anonym

god drink


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback