Tisdag var det ja..

Sitter och njuter av mitt frukt te med honung och bara kopplar av. La ut gama bilen på annons idag och har blivit helt ner ringd.  Har skrivit inga samtal efter 22 så nu verkar den ha tystnat, skönt...

Skulle gått på hundmassage idag men de blev inställt, trist men inte mkt att göra åt. Tog med mig Zeff på en skön promenad på 1h i skogen i stället. Jätte varmt och skönt. De varnas tydligen att det ska komma dåligt väder så får passa på att njuta av solen. Sen vart jag med släpad till affären som bär och kör hjälp, inte direkt vad jag hade lust med. Den som känner min mamma vet att hon gillar att handla, ska hon köpa 1pryl blir det 10 osv.. vart 3 påsar när vi bara skulle köpa fil, tidning och cigaretter.

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret, tvättade de aldrig i går utan använde torrshampo som fungerade jätte bra. Men jag är besatt av att tvätta håret så att inte tvätta håret varje dag är ett stort steg så ska bli underbart att få tvätta håret på "riktigt" och sedan är det dags att krypa ner i sängen.

image306

Jätte bra tips jag fick på detta torrshampo som fungerar jätte bra, luktar jätte gott och kostar bara 85:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback