Oturs dag ..

Idag började med att jag vaknade helt tjock i halsen som gjorde satans ont, spöregn och köer. Oturen fortsatta med att jag fick punktering på vägen till Bromma, de small till och 2 sekunder senare var däcket tomt på luft. Tur i oturen var jag nästan framme när det hände. Ingen anning om hur det gått till. Hålet är stort en femkrona, en stor flisa som rivits upp. Fälgen var också lite mörmultad. Inte mkt att göra åt just då..

Dagen fortsatte, fick bensin på hela mig. Fråga mig inte hur de gick till..

Skulle bytta däck på min bil i spöregnet men jag gav upp efter 20 min då jag inte fick loss en enda bult. I morgon får jag ta hjälp av de stora starka killarna, mina klena tjejmuskler orkar inte.

En bra och dålig sak är att corollan är såld, lite sorgligt är det men skönt att det gick fort. Vid halv 4 tiden rullande den iväg i någon annans ägo.

Snart dags för middag, för att sedan bege sig ut i regnet med Zeff. Tänkte nog unna mig att sola lite idag. Måste få lite "solljus" i den allt för regniga vardagen.

Och ett stort GRATTIS till Nicole som fyller 21-år idag. Vi ska dit på lördag och fira henne och Felix. Kolla gärna in hennes blogg och gratta henne.
Nicoles blogg

Kommentarer
Postat av: Tommy

fan va tugnt..jag vet hur det är .. I feel for you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback