Nationaldagen

Skönt med ledigt mitt i veckan, sov enda till klockan 11 för att gå upp och äta kellogs special K med valnötter till frukost och gå en promenad med Zeff. Zeff ville helst gå hem igen och bada i sin balja så vart en kortare promenad på 35 min.
Sen åkte jag in till stan och hämtade min bil som jag vart tvungen att lämna där i går. Kom hem och bytte om för att sedan hämta upp Helena. Vi åkte in till Djurgården och njöt av solen.

Hur mycket människor som helst som hade samma tanke som vi och som skulle fira Svergie på nationaldagen. Såg två parader, ena när vi kom och en den andre när vi gick-. Fullt ös var de hela dagen och proppfullt med folk på alla fik, resturanger och gräsplättar. Har nog fått lite färg idag iallafall.

               

Sen var även jobbet och gjorde reklam för sig först i paraden , eller ja iallafall jobbets buss..

image270

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback