Mosebacke

Gårdagen bestod till största del till jobb i går. Jobbade på Bromma från 7-19, var en anning trött. Men strax efter 7 precis innan jag skulle stänga så får jag ett sms från Veroncia som säger att det är på väg in till söder och tycker att jag ska följa med. Klart man inte säger nej till en uteservering en strålande måndag.

Så åkte in till Mosebacke och mötte upp de andra. Mycket fanns det att prata om och riktigt trevligt var det. Hur mycket folk som helst ute. Har folk redan semester, eller hur orkar de ta sig upp dagen efter?!

Drog mig hemmåt redan omkring kvart över 10, vi stannade på mc donalds och åt middag sen var det bara hem och sova. Var inte i säng fören efter 12, så var en anning trött när klockan ringde halv 6.

Veckan känns så mkt lättare när man gör något sådant mitt i veckan eller ja som denna gång i början på veckan.

image305

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej
Händer det nått skönt i sommar??
Lägg upp lite sköna bilder på www.forfest.se så vi andra får se dem med!
Kram Lollo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback