En dag extra..

Känns som om att man får en dag extra när man är ledig i hela 3 dagar i stället för två, lovely!!

Passade på att sova ut till halv 11 och sedan gå med Zeff en promis. Vart sedan budget och rea shopping i Kista. Fick med mig en massa nya kläder och lite annat smått och gott utan att gjort med allt för mkt pengar. Bilder kommer.

Vart en skogspromis med Zeff senare på kvällen, har inte gjort så mkt som jag borde. Har mest varit social och pratat vilket är ett av mitt stora intresse =)

Dagens måltider har inte blivit så stora, känns som jag bara ätit under helgen. Dags att börja banta i morgon =/


Frukost - två smörgåsar + juice
lunch - kaffe latte
middag - kycklingsallad
kvällsfika - te + ett digestiv kex


Kommentarer
Postat av: niki

Åhh jag älskar att shoppa verkligen , du vet den där esprit tröjan som du köpte förut och den som jag ville köpa . Jag SKA köpa den någon dag ;) så fin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback