Alltid i sista sekunden

Varför ska man alltid göra allt i sista sekunden. Kom hem vid nio idag och då skulle jag äta, duscha, leta tält, sovsäckar, liggunderlag och packa samt komma i säng i tid eftersom klockan ringer halv 7. Woho en timmes sov morgon. Ska hinna till närakuten i morgon eftersom de hade fullt i onsdags och idag hade jag ingen chans att hinna. Gick iallafall kalas bra på jobbet, alla kunder fick bilar utan strul och vart nöjda och glada.

Nu ska jag fläta håret för tänkte att det skulle vara fint lockigt i morgon, Antingen blir det fint eller åt helvete och då får jag duscha. Men det blir nog bra, konstigt nog löser sig allt tillslut.

Just ja ska packa ner kameran nu så jag kan fota fina midsommnarbilder..

Puss och kram och hörs på lördag.

Kommentarer
Postat av: niki

Glad midsommar gumman ! ta det lugnt med alkoholen :) Take care sweetheart ! älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback