Veckan som gått...

Vart ett tag sen jag bloggade, här kommer en snabb resume om veckan som gått...

Förra helgen for jag och Linnea ner till Sparreholm/Flen för att se Ellinor och Per gifta sig. Ett otroligt vackert bröllop och vi hade jätte tur med vädret. Vi övernattade där och sedan åt vi brunch med resten av gästerna på Yxtaholms slott som också var otroligt vackert.

image362

image363
 
 
fler bilder kommer...



Måndag - Jobbade och sedan vart det fika med Helena vilket var mkt trevligt
Tisdag - Jobbade och åkte sedan till stallet
Onsdag- Jobbade och sedan vart jag bjuden på vin och mat hemma oss Veronica
Torsdag- Jobbade, Målade trailern och sedan åkte jag till Stallet
Fredag - Jobbade som vanligt sedan vart det Simpsons

image367

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback