Söndagen..

Söndagen vart inte särskilt lång då jag ägnade största delen åt att sova. Har kännt mig lite små krasslig de senaste dagarna och inte mkt till sömn har det blivit så jag slog nog mitt rekord tror jag. Halv 1 vaknade jag ... först fick jag världens ångest men sen kom jag på att jag inte hade något planerat och att jag faktiskt var värd en låååång sovmorgon.

Rickhard och Anni kom över med Tisen och Dobby. Vi promenerade ner till zoo affären och även till Sea hund och Katt. Zeff fick en hel del grejer, bla ett nytt koppel och halsband.

image325

Tog och tvättade hästtrailern invändig då jag ska ta och sälja den. Men klumpiga jag sprutade grönsåpa i ögat på mig själv vilket var en väldans smärtsam historia. Ögat är fortfarande lite ömt och kilar idag så det är inget jag rekomenderar. Nästa gång blir det skyddsglasögon.

Kvällen avslutades med en promenad och att jag somnade till filmen på 5:an .. en slapp söndag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback