Solig måndag..

Underbart att vakna till solsken igen. Dagen känns så mycket enklare. Helgen har tuffat på.. Lördagen bestod av fotboll, relativt tråkig match men som slutade med att Bajen vann med 1-0 mot Cork city.

Söndagen bestod mest av att leta efter klänning i stan. Letade som en tok men inget passade, gick till sist in i en liten skit affär och där hittade jag min klänning. Så nu saknas bara sjalen och skorna, men det går att ordna lättare.

Igår åkte Zeff på välförtjänt semester upp till Sundsvall. Skönt för han att komma bort en sväng nu efter operation som för övrigt gick mycket bra. Nu hoppas vi bara på att såren ska läka fint. Känns konsigt att inte ha någon hund hemma, tomt och jätte tyst, bara pinglorna från katternas halsband hörs när kissarna tassar runt.

Tanken var att jag skulle visa lite bilder men datorn verkar inte hålla med så vi får se om det vill sig senare.

Kom nyss in från ha legat ute i eftermiddagssolen en stund och bland annat läst, vilket inte sker så ofta. Skönt att bara koppla av en stund. Ska snart ner till Hammarby och ta in hästarna sen ska jag ut på en jogging runda. Duktiga mig!

image353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback