Simtisdag

Kom nyss hem från hundsimmet, vart en sen tid denna vecka då de har dragit ner på öppetiderna så man får ta de som finns. Gick bra som vanligt. Möte en massa söta valpar som hade varit på valpkurs. Åhh vad jag längtar tillbaka till valptiden, så mysigt..

image327

image328

image329

Nu ska jag knapra vidare på mina morötter, skulle inte sitta fel med lite godis eller glass just nu men måste tänka på figuren. Vilket är riktigt skit ibland, men men finns värre saker att kunna gnälla över.

Snart börjar folket gå på semester, ja inte ja då för min semester börjar inte fören 6 augusti. En hel jäkla månad dit. Då alla kommer tillbaka från sin semester.. kul.. men alla på jobbet ville ha semester samtidigt så hade inte mkt till val och hellre sent än tidigt i juni. Men ska åka iväg lite helger och passa på att umgås med vänner då i stället.

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Simon

guuuu va söta små krabater!!!
ses imorn!!
simma lugnt
;)

2007-07-03 @ 22:14:05
Postat av: elsa

Gud så söta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback