Liveit..

Vaknade upp av regn, vart verkligen på topp. Men vart en lugn morgon på jobbet med en god latte till frukost som gjorde min dag en anning lättare. Jobbade på som vanligt för att sedan bege mig till NK, tog bara 20 minuter in med bilen. Vilket är helt otroligt!

Knatade sedan in på NK där jag köpte Liveitboxen, en jätte roligt present att ge. För er som inte vet vad en Liveitbox kan ni gå in på
www.liveit.se Nu fick ni ett jätte bra present tips. Tänker inte säga vem det är till eller vad. Men den kommer inte att ges på söndag då vi ska fira Linneá och Stefan.

image330

Var lite värre sen när jag skulle ta mig hemåt ut genom stan, då tog det en hel timme. Vart en promend med Zeff direkt när jag kom hem och efter det middag, för att sedan bege mig ut och springa en rund. Duktiga mig, men fy sjutton vad jobbigt det var. Men det är bara rätt åt mig eftersom jag inte har tränat regelbundet på typ 4-5 månader. Ska pumpa upp däcken på cykeln, den har tydligen ventiler som man inte kan pumpa med vanlig cykelpump utan måste ta den till en mack. Himla onödigt men det är väl bättre av någon anledning får man väl hoppas. Cykla ger fina rump muskler och vem vill inte ha det?

Dags för en dusch och sedan kolla på pussycat doll´s de är inte många tjejer kvar nu.


DAGENS

Mat
Frukost - Kaffe latte
Lunch - Höns gryta med ris
Middag - Kycklingwok med ris och grönsaker
Annat - Vattenmelon

Motion
45 min promenad
30 min jogging

Måste komma i håg att ta med mig stegräknare till jobbet någon dag för går en väldans massa steg på arbetstid, vilket är bland det bästa med jobbet. Att man faktiskt rör sig så pass mycket. Om man sedan räknar ihop promenaderna med Zeff som blir 1-3 gånger per dag blir det väldans många steg... Goood goood!

Kommentarer
Postat av: Anni

Oh, det är verkligen roliga presenter =) Vi har funderat på en hel del till oss själva, hehe :D

Postat av: Anni

Ja, det har du rätt i! Det var lite svårt att fånga sötheten på foto, det är nog lite för mörkt för det nu :) Klart du ska bjuda dig själv på en box :D Jag är jättesugen på chokladprovningen :D

2007-07-04 @ 22:45:14
URL: http://minola.blogg.se
Postat av: elsa

Hm sidan funkade inte så du får jättegärna förklara om du ids, jag blev nyfiken, det är alltid så svårt att köpa presenter åt andra :)

2007-07-05 @ 00:18:13
URL: http://elsasmode.webblogg.se
Postat av: Simon

Du får ta din stegräknare o komma ner hit!
så kan vi bada lite till!!
*badkruka*
=)
kram

2007-07-05 @ 01:50:19
URL: http://sharkbay.blogg.se
Postat av: elsa

Den fungerar fortfarande inte =/

2007-07-07 @ 14:51:52
URL: http://elsasmode.webblogg.se
Postat av: Emma P

finns en massa roligt på upplevelsepresent.se också

2007-08-01 @ 15:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback