Helt sänkt..

Hade lite planer för dagen men vid lunch började jag få lite ont i huvudet och sen bröt helvetet löst. Var bara att gå och bädda ner sig med en massa värktabletter. Så fort jag ställde mig upp så kändes de som jag skulle spy eller svimma. Så det var bara att ligga helt stilla i sängen och be att de snart skulle gå över, kändes som om hela huvudet skulle sprängas.

Nu 5 timmar senare med en stor kaffe latte så känns det lite bättre, ska åka förbi Veroncia nu och lämna henne lite papper inför hennes flygresa. Sen ska jag åka till Söder för snälla Häänni ska följa med på en promenad i det inte allt för roliga vädret.

image335

Kommentarer
Postat av: niki

klart vi kan ses på en fika innan :D ussh lät inge kul med migrän.tur att du mår bättre nu :) när är det du går på semester ? hur många veckor ?

Postat av: elsa

Jaha okej, ska pröva snart igen om det fungerar.

2007-07-07 @ 19:21:56
URL: http://elsasmode.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback