Halv dag..

Så var det måndag igen. Tog mig själv en halvdag, har kännt mig så trött och att jag inte hunnit med de jag vill så idag gick jag hem vid lunch. Tycker att måndagar är den bästa dagen att göra de på för att måndagar är alltid det värsta dagen i veckan.. Skulle behövas mista en halvdag i månaden och bara uträtta sånt man annars inte hinner med.

Tog mig först till banken och gjorde lite ärenden där. Sen har jag gjort lite andra privata ärenden som jag annars inte hinner med. Nu ska jag ta och tvätta och vika in tvätten i min klädkamare och plocka i ordning här hemma. Skulle bara sitta vid datorn en snabbis och svalka ner mig en stund efter den svettiga promenaden med Zeff.

image326
Zeff tar sig att svalkande dopp i sin lila balja



Nu måste jag seriöst börja träna, har inte tränat ordentligt på ett halv år. Fy skam säger jag bara. Men ska börja lite smått för jag vet att annars kommer kroppen att säga ifrån. Mina benhinner är de som först kommer skrika. Så idag ska jag jogga cirkus 20 minuter efter en 40 minuters promenad med Zeff.

Frukost - Juice, fralla, latte
Lunch - Couscous, veg. sesam nuggets
Middag - ? couscous sallad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback